torsdag 17 januari 2013

Kick-start

Oj det känns som om det var så länge sedan jag bloggade att jag har glömt bort hur man gjorde. Ska jag berätta om vad jag gjort idag? Jag har gått igenom och betalat räkningar och... nej det blir inget bra. Vad jag gjort tidigare i veckan då. Få se nu, vad har jag gjort? Jo, jag var på skrivarmingel på café Rost nere på söder. Avslappnat, inspirerande och lite kick-start inför den nya terminen.

 


Och så var jag och min make på middag hos goda vänner. Ni får själva räkna ut vilken bild som hör till vilket evenemang. Är väldigt stolt över att jag kom ihåg att fota. 

1 kommentar:

  1. man kan ju tycka att du har ..typ kommit av dig lite.
    Jag gillar att läsa din blogg.
    Liksom en skön morgonrutin; Sätta på morgonkaffet, väcka barnen, slå på datorn, kolla Fb och läsa din blogg...
    Kram

    SvaraRadera