fredag 17 februari 2012

Skrivartid



Sista skrivardagen i veckan. Har äntligen förstått att jag aldrig lyckas få till någon skrivartid på helgerna så jag ska inte försöka pressa mig till det. Slutar annars bara med att jag blir sur och gnällig. Bättre att göra allt det där andra med glatt humör och ta skrivartiden i veckorna.

Har snart arbetat mig igenom kap5, första varvet det vill säga. Igår fick Claes Ohlsson ett besök och jag köpte skrivarfärg för hundratals kronor. Så när jag kommer hem i kväll kan jag skriva ut kapitlet igen, och läsa igenom det. Ser aldrig vad som behöver ändras när jag läser på dataskärmen. Vilket är synd, det vore bättre för miljön och ekonomin.



Vill ni delta i tävlingen (se i höger kolumnen), så kan ni lämna ert bidrag efter detta inlägget. 2bidrag finns, 8 till behövs för att en vinnare ska utses.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar