fredag 27 januari 2012

Spännande

Efter att ha skickat ut MASSOR med mail till vänner och bekanta om att jag har bytt mailadress så känner jag mig nu tvingad att skriva något spännande. Men vad?! Ska jag avslöja att en av huvudpersonerna i min bok använder ögonlapp utan att ha något fel på sitt öga? Eller att jag är med och tävlar i en novelltävling i tidningen Skriva? Hm... Svårt det här. Nej, saken är nog den att inget jättespännande händer just nu. Förutom att jag precis startat en ny blogg.

Kramar till er alla.

3 kommentarer:

  1. Grattis till den nya bloggen. Den är jättefin! Och statistik är viktigt. Om inte annat för den egna självkänslan! :)

    SvaraRadera
  2. Den här bloggen var ju riktigt snygg. Ska bli spännande att följa dig.
    Bali

    SvaraRadera
  3. Tack för kommentarerna, det känns så mycket roligare att skriva om det är någon där ute som läser. Det samma gäller nog faktiskt när man skriver böcker.

    SvaraRadera