lördag 3 november 2012

Hemma aaah

Hemkommen, bortkommen. Tvätta, packa upp, lägga barn, snubbla på barn. Äh, vi går ut och fikar.

flickr-foto från stanislavsmirnov
När vi kom inramlande i lägenheten igår, med fett hår och flygplansstank i kläderna, hittade vi finbesök vid köksbordet. Där satt fru B och fru K och lilla fröken och C med för den delen. Toppen tänkte jag. Någon att visa alla mina inköp för! De hade aldrig något val, det var bara för dem att sucka sig igenom mina klädesberg. Så här dagen efter har jag precis insett att jag nu inte kan wow:a någon med en ny klänning. De har redan sett allt. Attans. Miss i planeringen.

3 kommentarer:

  1. Äntligen hemma! Du kan visa mig!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då får du vänta till i sommar, för det är mest sommarkläder!

      Radera
  2. Vill inte vänta.Vill inte vänta. Vill se nuuuu!

    SvaraRadera