måndag 19 november 2012

Release-party

I dag mördade jag en karl. Det var en pensionär på flygplanet till Mallorca som råkade få i sig lite för mycket arsenik. Jaja, det var ändå ingen trevlig karl. Och så löste jag mysteriet med den försvunna hästen. Det var Lisa som hade släppt ut hästen för att slippa galoppera. Kom inte och säg att jag har tråkiga dagar! Det händer verkligen massor hela tiden.
Kolja på djupt vatten av Åke Sandahl
Även i verkliga världen händer det saker. Jag har blivit bjuden på mitt livs första release-party. Japp, så cool är jag! Visserligen har jag aldrig träffat författaren Åke Sandahl, men vi har facebookat. Och boken har jag inte hunnit läsa heller. Här får jag ta till ursäkten att den faktiskt inte finns i handeln ännu. Men jag SKA få träffa författaren, och jag SKA läsa boken. Snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar