fredag 19 oktober 2012

Karlstad

Veckans läxa; skriv tre dikter och en prosa text, läs ett kompendium samt ett tjugotal dikter. Easy peasy. Fast inte för mig. Hittills har jag lyckats skriva två dikter, har en hel del kvar att göra.

 Bilden är lånad från http://www.jarnling.se
Vykort Karlstad (9 bilds) foto Jan Pettersson, förlag Värmlands Guideservice 19275

Men nu ska jag packa för det är dags att åka till Karlstad och hälsa på mina föräldrar. Och jag tänker testa deras nya badhus. I våras simmade jag regelbundet, men det var då det. I mitt förra liv. Nu sprattlar jag mest på land.

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Det bidde bara Karlstad den här gången.

      Radera
  2. Forshaga är ett spännande ställe. Karlstad är en liten förstad och den är inte så dum den heller. Jag ser också fram mot äventyrsbadet. (Saknas i Forshaga - och finns inte ens i Deje).

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt att bada utomhus när det regnar!

      Radera