fredag 21 september 2012

Kötekniken sviktar

Var ut på krogen i går kväll, Elverket närmare bestämt. Det fick bli en söt cider, gott och svalt. Samtidigt som jag minglade runt bland en massa för mig främmande människor. Efter två timmar hade jag hälsat på de flesta och talat riktigt länge med många. Jag tar det som en övningsrunda inför årets skrivarmingel...

Bild lånad från  http://www.brasserieelverket.se/


I morse gick jag ut och ställde mig i kön till Hötorgets Expert butik. Jag var mest nyfiken, det var inget jag absolut måste ha. Men efter att ha stått och stampat i en kvart på samma gatsten så gav jag upp. Kände mig inte riktigt motiverad.

2 kommentarer:

  1. Och vi åkte ut till Expert på Bergvik, tittade på den enorma kön och åkte hem igen. Det får väl vara måtta på shopping-galenskapen.

    SvaraRadera
  2. Ja, köa för att titta i en affär när man egentligen inte ska ha någonting känns överdrivet.

    SvaraRadera