lördag 1 september 2012

Läxläsning

Har börjat slöa till mig med bloggen. Kommer på att skriva något först en timma efter läggdags. Nåja, idag var jag ändå uppe för att hålla min man och Mr T sällskap när de skulle göra ost. Det luktade bränt när jag kom in i köket men de lugnade mig med att det bara var mjölk de spillt på plattan. Vet inte om jag blev så lugnad.


Jag har kommit en bit på väg med läxan. Det vill säga jag har läst igenom texterna som jag skulle läsa. Och jag har försökt göra en analys av dem. Men eftersom det är första gången jag gör något sådant vet jag inte riktigt hur det går till. Skrivuppgiften är skriven. Men den är långt ifrån klar. Jag har alltså skrivit den så stommen finns där. Men den skulle ju reflektera vad vi gått igenom och lärt oss. Jag misstänker starkt att den inte alls gör detta. Så imorgon ska jag skriva om den igen, fast med nya glasögon på.

1 kommentar: