måndag 3 september 2012

Pyjamasdags

Har precis läst igenom 10-12 uppsatser i ett svep. Det tog tid, men var samtidigt väldigt spännande. Det här är första gången jag har fått läsa något någon av mina klasskamrater skrivit, förutom övningarna vi gör på dagen. Genomgående måste jag säga att det låter bättre när de läser sina alster högt. Och jag misstänker att det samma gäller min text. Jag läste den som näst sista uppsats och den kändes tämligen blek. Inte alls så fantastisk och läcker som när jag skrev den. Men jag antar att det är så det känns att läsa böcker som förläggare. Otroligt nyttig erfarenhet med andra ord.


Men nu är jag helt slut, dags att gå och sova med andra ord. Min man smet iväg på ett sent möte med vilda kocken så det finns ingen anledning att stanna uppe. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar