måndag 13 februari 2012

Alla hjärtansdagsmiddag

(Oj undrar hur man skriver det ordet egentligen...) Har precis kommit hem från en fantastisk middag med min man. Han hade bokat bord åt oss på BonBon, min favorit restaurang. Där all mat serveras i pytteportioner. Men man serveras runt tjugo olika rätter, sedan väljer man vilka man vill äta. Underbart gott! Godast: creme brule (alltid) Nytt: renhjärta med rödbetsmousse, Sämst: att man var tvungen att gå...

Fick inga blommor, men jag förlät honom när han trollade fram ett par örhängen i form av två stora citriner. God natt min älskade!

Och en stor kram till er alla på Alla Hjärtans Dag!

5 kommentarer:

  1. åååååååh! Han är sååå himla romantisk! Skatta dig lycklig! <3
    Stor kram tebax till hela famlijen! /mims med familj

    SvaraRadera
  2. Jag läser din blogg dygnet runt!/mims

    SvaraRadera
  3. Jag blev bjuden på godis på gymmet! Alla hjärtans dags godis. Bra gym!
    Vilka söta örhängen!/liba

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj passa dig, muskler fyllda av geleråttor dalrar betänkligt när man rör sig!

      Radera