fredag 24 februari 2012

Bokrea

Är dödens trött idag, vilket säkert har att göra med att vi var bortbjudna på middag igår kväll. God mat, gott vin, trevligt sällskap. Ja, jag klagar! Hur ska man kunna vara måttlig när det gäller sådant? Jag bara undrar.

Har iallafall rättat färdigt kap 5 nu, och ska skriva ut nästa kapitel för genomgång så fort som jag är klar här. Och jag lyckades ta mig ut i det superfina vårvädret och ned till Hedengrens bokhandel. Så nu har jag bokreat mig lite. Det blev Haruki Murakamis 1Q84 (del 3), Camilla Thulins stilbok samt sista delen i A Game of thrones. Blandad kompott.

2 kommentarer:

  1. Oh, idag lyssnade jag på radion, Camilla T var gäst och de pratade om hennes bok. Oh vad jag tyckte om henne! Bla sa hon att hon upplevde att de flesta kvinnor, 38+, känner sig som en utskitet äppelskrutt. Och att vi klär oss antingen med två förebilder; antingen som småflickor i rysch och volang eller som män, kortklippta o i kostym...Jag skrattade gott! I kväll ska jag locka håret och sätta på mig kjol när jag ser på nästa spännande avsnitt av Mello... /mims 42+

    SvaraRadera
  2. Jag hörde samma program. Blev riktigt sugen på boken.
    Lima

    SvaraRadera