tisdag 21 februari 2012

Kap 5

Nu har jag återigen gått igenom kap 5. Det är ett helt stycke som jag verkligen inte är speciellt förtjust i. Men jag kan inte komma på något bättre. Texten skaver. Ska skriva in allt i datorn igen och skriva ut det, och läsa det igen. Det syns bättre om man inte hela tiden ser sina ändringar...

I morgon ska jag få träffa deckardrottningen Åsa Larsson. Spännande. Men jag ska inte träffa författarinnan utan privatpersonen, så vi får väl se om samtalet glider in på skrivande eller inte.

2 kommentarer:

  1. BokRea!!!! Jag slängde mig ut tidigt i morse. Lite roligt att slåss om böcker. Jag köpte bland annat Eldar och is av Birgitta Stenberg. Nu gäller det att få tid att läsa./mili

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh härligt! Jag är alltid tidigt på rean, i år letade jag efter Haruki Murakami 1Q84 del 2 & 3. Men icke reade. Fick dock reda på Att Hedengrens rear ALLA sina böcker på fredag!

      Radera