torsdag 2 februari 2012

Domen

Idag faller domen. Jag ska få min första-kapitel-analys skickad till mig. Borde egentligen redan ha den i min hand. Men Ann Ljungberg som ska skicka det hela har drabbats av akut teknikhaveri. Hoppas hoppas hoppas att det inte är min text som bryter sönder hennes teknik... Hennes Sim-kort har gått sönder och hon inväntar ett nytt. WiFi´n är för svag för skype och... Ja ni förstår.
Jag sliter mitt hår och tuggar på naglarna.

Men som plåster på såren fick jag ett kapitel tre utlåtande från min man igår kväll. Han sa "meningarna är så spännande att man inte kan låta bli att läsa nästa". Skönt! Det var liksom meningen.

2 kommentarer:

  1. Jag har inte sett något kapitel tre. Saknar det redan. När kommer det?/ Bima

    SvaraRadera
  2. Det är fortfarande långt ifrån klart, och jag kommer att flytta runt alla styckena i kapitlet. Så det är bäst att du ger dig till tåls ett tag till.

    SvaraRadera