måndag 20 februari 2012

Feedback

Nu är helgen över och det är meningen att jag full av inspiration ska sätta mig för att skriva igen. Men det känns så tungt. Det är som att börja om på nytt varje måndag. Jag hade föredragit att få skriva hela helgen med. Fast det är klart det här skriver jag innan jag faktiskt har satt mig med texten.

Nu har jag skickat ut kap 5 till sex väninnor med förhoppning att minst en av dem ska ta sig igenom texten och skicka lite feedback så jag får någon annans ögon att se med. Min man hann läsa de första fyra sidorna av sexton, så några kommentarer har jag redan. Och så har jag insett att jag inrett hallen med både klädhängare och walk-in-garderob. Så det är dags för ännu en ommöblering.

3 kommentarer:

  1. Jag ska försöka hinna läsa i kväll. Kraaam!/mims

    SvaraRadera
  2. Nu har jag läst en andra gång, så där riktigt så jag kan ge feedback. Fast egentligen gillar jag bäst att bara sluka texten. Då är det så bra och spännande och man vill bara få reda på hur det går./Lima

    SvaraRadera