tisdag 14 augusti 2012

Att avsluta

Har precis blivit rekommenderad en bok som heter "Om inte nu så när" av Annika Thor. Tydligen utspelar sig den boken på vårt lilla träslott! Så nu måste jag shoppa böcker igen... Jag som bara tagit mig igenom 1Q84 del 2 än så länge. Jag erkänner att jag smygbörjat på trean.

En stor roman om en tid när allt stod på spel   
Vad gäller alla byggnationer, så börjar carporten bli klar och elektrikern var här idag. Så nu har jag gett honom min gigantiska önskelista med dimmrar och rörelse/ljus-sensorer osv. Vi får väl se vad han kan göra. Men sommarlovet lider helt klart mot sitt slut, och nu är vi inne på "avsluta-projekt"-projektet.


5 kommentarer:

  1. Mycket spännande bild - är det något för elektrikern, eller?

    Det händer alltid så mycket häftigt i ert "lilla" slott. Längtar redan tillbaka.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vildsvinsfötterna är enbart dekorativa på ett Familjen Adams-vis.

      Radera
  2. Vildsvinsfötter????? Var? var?

    SvaraRadera
  3. Ja, ja, jag vet att mina foton inte är så bra... Men de är faktiskt med på bilden.

    SvaraRadera
  4. Ett boktips till, om du gillar Stengudarna.
    http://bokbunden.wordpress.com/2012/08/20/cloud-atlas-av-david-mitchell/

    SvaraRadera