måndag 27 augusti 2012

Första dan

Yippie! Jag lever fortfarande! Det gick riktigt bra och de andra studenterna var också nervösa. Vilket var himla skönt. Dagen gick mest ut på att introducera oss till studievärlden och linjen. Tack och lov, för jag var så hispig att jag nog inte hade tagit in mycket av vad som sagts i vilket fall som helst. Men allt gick bra, förutom att svärfar ringde mitt under lektion för att fråga om vi skulle äta pizza. Vilket naturligtvis är helt normalt.



En av våra lärare är Sören Bondesson. Mitt intryck? Att han var minst lika nervös som jag.

4 kommentarer:

  1. Hurra! det värsta är över, nu är det bara att njuta av resten :-)

    SvaraRadera
  2. Ja, du hade i alla fall hunnit lämna skolan, innan jag ringde. Men det var nätt och jämnt.
    Roligt att det gick bra - det visste jag ju. Men i alla fall.

    SvaraRadera