söndag 12 augusti 2012

Tak över huven

Låg och sträckläste 1Q84 del 2 i går natt. När jag till sist la undan boken och släkte lampan stod klockan på halv ett. Den är så spännande, och så bra uppbyggd! Man ser verkligen hur alla går i fällan. Och man känner sig så smart för att man ser igenom intrigen långt innan huvudpersonerna. Hjälp. I kväll ska jag läsa färdigt. Vi har en dejt Murakami och jag, även om han inte vet om det.


Min man har precis spikat färdigt läkten på carporten. Nu inväntar vi plåtslagaren som ska komma på tisdag eller onsdag. Och snickaren har lovat att fixa med snickarglädjen åt oss. Sen har min man fiskat kräftor, lagt upp en hemsida, kokat kräftbuljong på skalen från kräftskivan och lagt upp marknadsföringen för Tundra-drycken (Lingon-Chili släpps på systemet 1 september) Den som sagt att män inte kan göra två saker samtidigt har aldrig träffat min man. Han klarar inte av att enbart göra en sak i taget.

2 kommentarer: