tisdag 21 augusti 2012

Cirkus Scott

Har för första gången på säkert 15år varit på cirkus. Det är helt magiskt! Vi hade loge-platser alldeles framme vid manege-ringen och såg allt, ALLT! Underbart, kultur, underhållning, skratt och skräck. Jag är helt matt... Och fullproppad med popcorn förståss.



Har inte lyckats påbörja mitt manusläsande ännu. Men har tjuvlyssnat och hittat två underbara meningar som jag nu bjuder på;
1. -Jag kan tycka att hon ser ut som en gris men att hon är söt ändå. (45årig man till jämngammal vän)

2. -Jag vill inte tala om väder och vind med dig jag vill tala om de 15.000 du är skyldig...

6 kommentarer:

  1. hehe.. roliga meningar!
    Åååh.. cirkus! <3

    SvaraRadera
  2. Häftigt med cirkus! Fast mycket nervöst - det är ju på riktigt. Tänk om de ramlar och slår sig? Jag vet inte om jag klarar cirkus idag - har blivit så sjåpig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag blundade faktiskt när det var som läskigast.

      Radera
  3. Määäh.. Syrran! Det är ju ett hjärta! Lägg huvudet lite på sned.. åt höger.. <3 <3 <3 <3 <3 <3 !!!

    SvaraRadera
  4. Jaha! Jag trodde det var silikonläppar i en pussmun. Hjärtan verkar bättre.

    SvaraRadera