onsdag 15 augusti 2012

Vägg utan vägg

Elektrikern kom idag och rev ned hälften av panelen och borrade stora hål i resten. Suck. Bara till att börja om. Fast nu har vi påbörjat sista rummet det vill säga mittenhallen. Och den BORDE gå fort eftersom det inte  finns någon vägg på två av väggarna. De väggarna består enbart av dörrar. Vi har fyra dagar på oss att fixa allt samt städa huset.

Eftersom schemat är så tajt, så beslöt vi oss för att fixa iordning tvättrummet idag. Jag byggde en lös vägg och på den monterades baksidan av torkskåpet fast. Denna anordning kommer att hängas upp på väggen och ger mig en torkvägg. Den är nästan klar. Bara själva upphängningen är kvar. Min design!

2 kommentarer:

  1. Smart lösning på torkningen. Borde vara mycket bättre än ett otympligt skåp.

    Annars får jag väl bara säga: heja, heja!

    SvaraRadera
  2. Underbart skönt, och på köpet fick jag in en massa ljus som torkskåpet stängt ute.

    SvaraRadera