onsdag 29 augusti 2012

Utan luft

Så där ja nu är vi igång. Övningar och föreläsningar i ett rum utan luft.Än så länge är alla vänliga och positiva. Men de få av oss som gått kurser tidigare informerade om att allt det kommer att ändras med tiden. Bra säger jag, för att lära mig måste jag först få reda på vad som jag gör fel.


Svärfar var här med pizza i går kvää och som vanligt beställde jag alldeles för mycket. Så nu får jag och Mr T äta pizza några dagar. Men å andra sidan betyder det att jag slipper laga mat, så jag är inte alltför sorgsen. Nu måste jag iväg till skolan. Yippie jag har något att måsta iväg till!

2 kommentarer:

  1. Va gott det ser ut!
    Själv har jag just påbörjat en ny diet. Dukan-metoden. Jag kommer att ha nått min målvikt den 3 november 2012.
    Inga pizzor!

    SvaraRadera
    Svar
    1. En diet utan pizzor?! Det har jag aldrig hört talas om tidigare.

      Radera