lördag 11 augusti 2012

Spikpistol

Åh vilken seg dag... Och dessutom gör det lite ont i fingret när jag skriver eftersom jag råkade skjuta mig själv med spikpistolen. Nåja, idag har vi lyckats besöka en auktion och hela fyra loppisar utan att för den skull hitta någonting. Resten av dagen har jag suttit framför en brasa och frossat i kalla köttbullar. Bakfull? Ja, så där lite lagomt. Har slukat två skvallerblaskor och inte öppnat en enda riktig bok idag.

Skjut dig inte i fingret med spikpistoler, det gör ont även efter ett par dagar...

I går morse upptäkte jag till min stora förvåning att jag nått min målvikt på 67kg. Jippie! Kände mig råsnygg. Men efter fika, champagne, vitt vin, tårta och lite port var jag tillbaks på 68,4kg i morse. Äsch...

4 kommentarer:

  1. Hurra! Vi är lika lätta! Otäcka tingestar, spikpistolerna..hu!.. men du... RÅsnygg det ÄR du, Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tillbaka på 67kg idag. Jag är förvirrad...

      Radera