tisdag 3 juli 2012

Allt gult är inte guld

Yes! Äntligen är internet tillbaka, och med den telefonen. Och vips blir jag påmind om att ingen svarar i telefonen när man har lust att sitta och skvallra bort en stund. Fast det gör inte så mycket för nu har min Stehpen King bok kommit, så jag har att göra. Och visst ja jag lovade att börja skriva när boken kom. Det får bli i morgon.

Det gula där ute till vänster om blomman är min fiende nr 1, imorgon fortsätter kampen.
Det fina med morgondagen, är att våra sommarjobbare startar då. Det är otroligt skönt att vara flera när en grushög ska flyttas. Det är antingen det eller att ha tunga maskiner till hands. Och appropå maskiner, nu har nya remmen till gräsklipparen kommit. Naturligtvis var det fel rem. Detta följer skrivandets regel; när allt är jävligt lös inte problemet utan förvärra det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar