onsdag 11 juli 2012

Snabba på Potter

Jag sitter och väntar på att min man ska se klart på sin film så att vi kan gå och hälsa på några grannar. Själv har jag redan sett filmen flera gånger förut (Harry Potter ettan) det får räcka. Snickeriet i vapenrummen går faktiskt framåt och man kan så smått börja ana hur det hela kommer att bli. Men mina händer ser helt fördärvade ut! Det är Gotisk Patina som har färgat dem alldeles bruna.


Men jag har äntligen börjat skriva igen. Jag har letat reda på alla mina anteckningar och börjat jobba på synopset för "Brottet". Den är faktiskt full av konflikter och korsande händelser och på något vis vansinnigt lovande. Och jag har ju faktiskt redan skrivit två kapitel, så en bit på väg är jag! Ska bara försöka hitta arbetsron...

2 kommentarer:

  1. Händer med gotisk patina...klimakteriet? ...oooo noooo?!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. HA HA HA! Varför har jag inte insett detta? Mina gotiska händer... ha ha ha! Poäng till dig!

      Radera