måndag 2 juli 2012

Service funnen!

Fortfarande inget internet, vilket betyder ingen telefon... Men idag fick vi ett helt lass med grus levererat inom en timme från det att vi ringde. Det är service det! Om ni vill ha snabb service så är det grus ni ska beställa, det kan vara bra att veta. Och så var vi bort till grannarna så att de skulle få smaka på min mans utmärkta ost. Tack och lov så hade de inga hembakade bullar den här gången, för de är alldeles för goda och jag kakbantar ju. Som det var nu så har jag faktiskt hållit mig hela dagen! Hurra! Fast sur och grinig har jag varit. Sockerabstinens antar jag.

Bilden hämtad från www.fotoakuten.se/gratisbilder

Men det bästa av allt, nu har jag fått en liten lagerhylla i tvättrummet. Omedelbart kunde jag flytta undan stora högar med ren tvätt, och ändå få bänkutrymme kvar att vika lakan vid. Nu ska här bli tvättat. Imorgon sätter jag igång. Jag undrar förresten varför datorn envisas med att rödmarkera varje gång jag skriver internet?

2 kommentarer:

  1. Härligt. Vi måste skvallra sis! I morgon em???(läs tisdag em)...OH NOOOOO! ingen telefon! ... DUMT

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa! Alldeles för länge sedan vi pratades vid!

      Radera