måndag 2 april 2012

En vanlig dag


Tog gratis bussen ut till IKEA idag. Egentligen skulle jag inte ens till IKEA, jag skulle till Jula för att köpa tillbehör till vår kompressor. Kan inte vara mer exakt än så, eftersom jag fortfarande inte vet vad tillbehöret heter. Men personalen förstod och visade mig rätt, så det gick bra. Och när jag ändå var på IKEA passade jag på att lunch där med min väninna. Fläskfilé med bernaisesås och pommes. Sedan var det en halvtimma kvar tills bussen skulle tillbaka igen, så det fick bli en fika på prinsesstårta och latte. Nu är jag helt däst. Och nu är det meningen att jag ska jobba...

Tack och lov att jag ska iväg och simma i eftermiddag, så jag får orken tillbaka.

2 kommentarer:

  1. Har insett att jag endast tar mig i tre av mina 10 par byxor. Nu är det banne mig nog! Jag ska bli smalare, så det så. Ett alternativ är förstås att bli rikare så att jag kan uppgradera min garderob...

    SvaraRadera
  2. Lockande alternativ. Har tydligen gått upp ytterligare ett kilo. Mitt mål är 67 men jag närmar mig snabbt 70... kan det vara ökande muskelmassa? Men varför ligger den då som en mjuk kudde på magen?

    SvaraRadera