onsdag 4 april 2012

Superhemligt!

Oj, sen kväll med vin och glada vänner. Vi avverkade entrecote med potatisgratäng, brysselkål och berneisesås, äppelpaj med vispad grädde och avslutningsvis ostbricka. Så nu är jag helt däst. Tack och lov så satt vi hemma hos oss, så jag behöver inte förflytta mig någon sträcka. Och den här gången har jag druckit minst dubbla mängden vatten jämfört med vinet. Har jag huvudvärk i morgon bitti ska jag stämma någon!

Morbror J's uppfinning kom fram idag. Det bästa med den är att den verkligen ser ut som en uppfinning. Det sämsta att den inte passar i någon resväska... Eftersom jag inte vet hur hemlig den är så fotar jag bara en suddig liten bit av den.

Och till sist ett litet PS: Om man är intresserad av scrapbooking kan det här vara en kul sajt att besöka: www.poppypops.com

6 kommentarer:

  1. OOOh så spännande! /Mims

    SvaraRadera
  2. Hm, massor av knappar och rattar och pilar som kan visa både det ena och det andra...

    SvaraRadera
  3. Den är ju superhemlig. Inte ens NASA vet vad den gör. Morbror J

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi håller den ständigt under tak för att den inte ska bli fotograferad från yttre rymden...

      Radera
  4. O, tack för senast! Och tack för reklamen! ;)
    Vi får ses snart igen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut, hälsa J att jag plöjer mig igenom Tim Feriss bok nu. Kram

      Radera