torsdag 5 april 2012

Enkelt!


Vet inte hur mycket jag kommer att blogga under påsk. Vill ni vara säkra på att inte missa något inlägg så går det att prenumerera på inläggen. Det är bara att skriva upp sig (se i höger kolumnen) Sista chansen för den som vill vara med i min designtävling närmar sig nu! Har jag inte fått fler bidrag inom två veckor förklarar jag tävlingen oavgjord...

Har precis skrivit ut de sista tre kapitlena på papper. Mest så att jag har något att arbeta med över påsk. Jag misstänker att jag inte kommer att få några fler tillfällen att skriva ut på åtminstone en vecka. (Katastrof!)

De sista tre kapitlena kommer att bli riktigt knepiga att redigera. Jag har tre, fyra nya trådar som måste knytas ihop och karaktärerna har förändrat sig så pass mycket att slutet inte riktigt är trovärdigt som det står nu. Vill inte slarva bort slutet, så det måste få ta sin tid att runda av.

Sen ska jag tillbaka till kapitel 1 och tajta till dialogerna och vässa gestaltningen. Stryka klichéer och rent allmänt vara extremt nyskapande och orginell. Lätt som en plätt! Oj hoppsan. Jag menar: det blir lätt som en fis i cyberrymden...

7 kommentarer:

  1. Lätt som en fis i cyberrymden? Hur lätt är en sådan?

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja inte blir det några megapixlar inte...

      Radera
  2. Hej där
    Är både imponerad och avundsjuk på ditt skrivande. :)
    Love you systerdotra min

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då ska jag bli ännu bättre så att du blir "andlös"!

      Radera
  3. MÄÄÄÄN kom hem nångång nu dååå!

    SvaraRadera
  4. Jag vill ha nya inlägg! Var är du????

    SvaraRadera