måndag 30 april 2012

Kökigt stök = stökigt kök

Klockan är halv tio och jag har fortfarande inte kommit igång. Men maken är ute i köket och stökar fram en frukost. (Stökar för sedan får jag städa.) Men jag fick så mycket gjort i går så det känns inte så farligt. Jag målade nämligen fönsterkarmarna uppe på balkongen igår. Jag är oproportionerligt stolt över detta eftersom det tagit mig nästan ett år att komma så långt. Det var så soligt härligt väder att jag brände mig på näsan. Den sticker ut för mycket.

Men inte nog med det, jag skrev ett nytt utkast på motiveringsbrev om varför jag borde bli antagen till Skrivarakademin. Mitt fjärde så här långt. Skickade det till lilla mamma för feedback, för vem annars kan ge riktigt bra opartisk input? Hon var tyvärr inte lika imponerad som jag hade önskad, så det blir nog ett femte utkast.

Tvättade dessutom den mycket leriga bilen. Nu syns färgen igen.

4 kommentarer:

  1. MÄH! Jag har ju skickat feedback jue! Fast så himla opartisk e ja förstås inte.. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag fick din feedback men något dygn sent, nu har jag skickat senaste versionen till dig med. Kram!

      Radera
  2. OK! Men jag har visat alla alternativ till din far. Han lyfte fram fjärde och sa "detta är ju bra" "Hon skriver bra flickan".
    Men jag väntar med spänning på det femte.

    Och så är jag så imponerad av dina bygginsatser.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu har jag skickat dig sista versionen. Hoppas du gillar den.

      Radera