lördag 28 april 2012

Fönstertvätt

Oj vilket underbart väder som bara slog till så där som riktigt bra väder ska göra! Upplivad av det underbara ljuset sorterade jag om böckerna i biblioteket. Smutsig av gammalt bokdamm tog jag mig ett varmt bad. Det blev en riktig slottsfrukost med bacon, ägg, salami och brieost. Full av energi bakades det bullar, drogs fram trädgårdsmöbler och putsades fönster. Men nu klockan 15.40 har all energi tagit slut.

Mest på grund av att min man inte är hemma. Det är sååå tråkigt att inte ha någon vuxen att prata med. Jag tog en promenad genom skogen bort till snickarn's lilla stuga men han var inte hemma. Så nu sitter jag här och väntar otåligt på att min odåga till karl ska komma hem så att jag får ta hand om honom. Och inte svarar han på telefonen heller...

Gå gärna in i kolumnen til höger och rösta på vilken titel ni tycker bäst om, ni kan välja flera om ni vill...

4 kommentarer:

  1. MEN! Det fanns ju bara ett bra förslag ju..

    SvaraRadera
  2. Egentligen gillar jag de två sista titlarna - men det är inte riktigt snits på dem. Så...

    Fönster-tvätt - det är imponerande!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kom med förslag! Det bidde bara insidan av fönstrena... men ändå!

      Radera