söndag 22 april 2012

Fotomodell

Oj, var och fikade hos grannarna och fick reda på att deras dotter har fått en agentur i Milano. I maj flyttar hon dit. Det har gått otroligt fort, det måste ha varit i Januari hon fick för sig att hon ville bli modell. Hon tog några bilder och skickade in och vips hade hon en agentur i Stockholm (http://www.nouveaumodels.se/female112.htm).  Lycka till!

 Jag sitter och porrsurfar på trädgårdsmöbler, lummiga uterum, drinkvagnar i rotting och rosengångar. Våren är på väg jag känner det i blodet, även om det inte syns utomhus. Och tur är väl det, eftersom jag har kvar sista julkapitlet. Kändes väldigt genuint med snöfallet i går.

Avslutningsvis skulle jag vilja citera Carolin af Ugglas, tyvärr kommer jag inte exakt ihåg ordalydelsen men det var något i stil med "...att det är viktigt att känna tacksamhet över det man har annars är det lätt att fokusera på att mackan fastnar i brödrosten"
Bilden är lånad från http://minaskaflytta.blogg.se, en riktigt skön blogg som tyvärr ligger i vila just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar