onsdag 16 maj 2012

För mycket spänning!

Sitter på Espresso House och försöker läsa. Men musiken är för hög och bordsgrannarna alldeles för intressanta. De håller på att sätta upp ett nytt företag, och jag försöker undvika att lyssna. Men det haglar ord som, "då designar vi plattformen", "arbete mot reklambyråer", "då bokar vi det, fast de har inte ringt tillbaka än", "jag fick ett mail som jag inte visste vad jag skulle göra med". Det blir helt enkelt för svårt att koncentrera sig så jag måste nog flytta på mig.


Fast en fördel är att jag har internet här. Och min man har en kinesisk Songskål med på Sotheby's London auktion idag. En auktion man kan följa live på internet. Frågan är om mina nerver klarar det... Men jag skulle vilja försöka. Mina erfarenheter av spännande situationer, som till exempel byns julbingo, har inte varit så lysande. Jag höll på att få en hjärtattack av spänning för att en herre vid grannbordet fick bingo. Så att följa den här auktionen är en utmaning.



12 kommentarer:

  1. Underbaraste systeryster! Tack för underbart samtal i dag! Hurra! Livet är härligt! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ibland blir man liksom skogstokig men det är skönt det med!

      Radera
  2. Svar
    1. Det gick bra! Den sålde! Nu andas jag igen.

      Radera
  3. Vilken häftig bild på ditt hopp! Jag lyckades inte komma så högt, men jag stod på studsmattan - och det tycker jag var häftigt.

    SvaraRadera
  4. Svar
    1. Nu förstår jag inte, vad hm:ar du åt?

      Radera