lördag 30 juni 2012

Det sticker

Det sticker i huden av isoleringen jag har hållit på att peta in i alla springor runt fönstrena. Och mitt bland allt stickset finns det myggbett som irriterar. Men om jag rör skinnet så svider det. Men det är rätt åt mig för jag har ätit alldeles för många bullar och kakor. Jag vet, det finns absolut inget samband, men idag har jag börjat min kakbantning. Jag ska dra ned ordentligt på kakintaget. Vilket inte borde vara så svårt eftersom jag sätter i mig en mindre kakaffär varje dag.



Utsattes för frestelsen av hembakta bullar hos grannen. Och föll naturligtvis. Fast jag tog bara tre tuggor resten fick min man. Istället går jag runt och äter söta mandlar och äppelbitar för att mildra suget. Fortfarande inget internet och därmed fortfarande ingen telefon. Men massor med sol!

1 kommentar:

  1. vilken bild!!!!
    Det är nästan så att mina myggbett börjar klia!

    SvaraRadera