fredag 29 juni 2012

King

Det visade sig att jag hade laddat ur batteriet på gräsklipparen genom att lämna nyckeln i tändningen. Visste inte ens att den hade en tändning. Jaja, varje dag lär man sig något nytt. Internet är dock fortfarande inte igång. Nu har vi ringt supporten varje dag i en vecka utan att de lyckats hitta felet. Och jag är inte ett dugg bättre själv på att hitta felet... Tydligen får vi in internet i huset men sedan finns den inte längre. Suck!

Boken jag väntar på

Annars så har jag mest undvikit att städa diskrummet (efter att ha hittat en död mus på golvet), undvikit det kommande regnet (som fortfarande inte har kommit igång) och mest sprungit runt utan att få någonting gjort. Men jag har lovat mig själv att börja skriva igen så fort jag får King's bok. Jag behöver en deadline, och den här gången blir det leveransen av en bok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar