torsdag 7 juni 2012

Intervjun

Så var det äntligen dags. Kände mig lugn som en filbunke trots att jag var en kvart för tidig. Tog hissen upp och letade rätt på rätt rum. Dörren stod öppen så jag tittade in och fick sätta igång på en gång. Tack och lov så jag inte hann hispa till mig. Det kändes riktigt bra. Kommer jag inte in så är det inte för att jag missat att säga något.  Och jag hoppas att det blir ett lätt beslut för dem att välja mig. MIG och ingen annan, HA HA HA! Om ca två veckor kommer svaret. Så dags för en ny väntan...

Lägenheten börjar bli allt mer städad, den börjar komma i form helt enkelt. Ett annat problem har dock uppstått, det går numera inte att sova i min säng eftersom den är översållad av saker... Jag anar ett samband här, men kan liksom inte riktigt sätta fingret på det. Kanske någon kan hjälpa mig?

3 kommentarer: