onsdag 28 mars 2012

Snö i Mars

Sitter och trycker hemma i väntan på regnet som SMHI lovade imorse, men fåglarna bara fortsätter att sjunga där ute. Få se om de får rätt om snön på lördag... Annars närmar sig födelsedagen med stormsteg. På fredag fyller både jag och min man år, så vi har tänkt oss en morgon på Sturebadet följt av en riktigt fin restauranglunch. fast fullt så vuxen är jag faktiskt inte. Så under sängen ligger en hel hög med presenter, och ja alla är till min man. (Fast jag tror att jag får mest glädje av den solcellsdrivna fjärilen)
Bilden är hämtad från puckator.se

Har övergett kap 10 och 11, med viss skepsiss. Är osäker på hur bra kap 11 blev, så jag tror jag måste läsa igenom den en gång till. Skickade den för säkerhetsskull till min syster. Hoppas att hon har tid och orka att läsa igenom den, jag tror det är hennes favvo kapitel.

Köpte mig själv en stor bukett med gula rosor (halva priset) och de lyser verkligen upp. Kanske ska jag våga mig ut en liten stund i allafall... Om en stund. Ska bara skriva ut de nyfixade sidorna på kap 12 och 13.

2 kommentarer: